2010-12-21 | 13:16:59

DÅ VAR DET JUL IGEN

Kom just hem från en trerätters lunch på skolan så nu mår jag fysiskt dåligt medan jag lyssnar på Robyn, såg henne på nobelpriskonsertern (inte för att jag ser på sånt...) och mamma gav mig min-dotter-är-verkligen-inte-frisk-min när jag satt där i soffan och körde lite hands-up-in-the-air-moves, ROBYN ROCKS

Är både med lättnad och sorg som jag går på jullov, lättnad såklart för att jag behöver vila men sorg att vara utan sina kompiZzzar i klassen och för att jag smart nog satt mig på jobb varenda möjliga jobbdag, "joo jag tycker det är så roligt att jobba på julen sätt in mig överallt bara!" och det är iochförsig sant jag tycker det är sjukt kul att jobba på julen, tävla med sig själv om hur snabbt man slår in en bok och sådär, men varje dag? jobb? WHAT WAS I THINKING? antagligen CAAAASH och inte FEEEST HELA JULEN

men på juldagen då kommer det smälla som att det skulle vara nyårsafton
(börjar med lite bärs med Ida ikväll hehehohohihihaha)



Huvudrätten idag, den smakade ganska mycket rumpa tyvärr, och de där gröna bollarna är nog inget jag frivilligt sätter i mig igen och vad säger ni, inte ser det ju direkt aptiligt ut?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: