2010-12-08 | 18:09:21

HOME AGAIN

Efter några dagars chillaxande hos Emma i Lund är jag nu hemma på snöiga Åland igen. Helgen har varit grym grym grym! har känts som ett helt jullov faktiskt så känner mig nu utvilad och redo för den sista skoltiden innan jul som är smockad med prov och annat nåjs! prima skinka juppjupp

Dock märkte jag till min stora förskräckelse att mitt konto hade fått sig en liten smäll sen resan, och då har jag ändå julklappar kvar att köpa, såå mina nära och kära lova att bli glada för vad ni än får! för i år kan det hända bli en toarulle eller ett paket Extra-tuggummin som ligger i paketet...

Nåväl kom just hem från fottisträningen och ikväll skall jag verkligen försöka njuta av min provläsningsfria och jobbfria kväll, imorgon fredag lördag och söndag är det jobbjobb som gäller, känns apaskönt att få in lite CÄÄSH, I NEED IT smart som jag va beställde jag en kavaj från HM innan vi for också, SMART DRAG ELIN KÅÅÅ

Nää men seriöst så har jag inte haft så roligt på länge som jag hade i helgen, Metrofesten blev lite failig men irländsk pub + strömavbrott gjorde det hela trevligare :) Och det kan väl inte bli annat än bra när tre coola brudar är i farten? (Emma, Laurina och Elin Kåå) DET KAN BARA BLI KANON!

Resan hem försöker jag dock förtränga, att vara bakis på ett tåg var liksom inte upplevelse nr 1 om man säger så men dock spyupplevelse nr 110 eller nåt liknande, JAG ÄR FAIL JAG VET MEN JAG TYCKER OM MIG ÄNDÅ
Det här va en liten snabbuppdatering bara så ni inte tror jag gått och dött, jag mår skitbra och jag längtar till julen! PUSS PÅ RUMPAN
1 Kommentarer
lauris:

alltså åååh älska irländska puben. älskar oss omggggg

2010-12-09 | 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: