2010-12-10 | 14:53:43

KÄRLEK ÄR BRA FÖR MAGEN

Älskar fredagar men fy fan va trött jag är, har verkligen däckat efter skolan varje dag den här veckan trött_tjej91

En sak jag också älskar är min klass, fy farao vad jag har skrattat idag och alla andra dagar! såhär gick det t.ex. till då Janina och jag skulle peka ut olika saker på vår egengjorda karta av Australien:

Janina: här har vi då huvudstaden Sidney
Läraren: ööö Sidney är inte huvudstaden
Elin (jag): jag tyckte väl det va nåt konstigt med det där! det är ju här huvudstaden är! *pekar på Brisbane*
Läraren: ööö Brisbane är det inte heller, Canberra heter huvudstaden
Janina och jag försöker leta upp det på vår karta...
Läraren: det är ingen idé att leta, ni har den inte ens med på kartan

hörde jag nån säga fail?

Sen slog det mig att det finns ju ett skämt om det där!
Nån kul typ: Bosse, kan du Australiens huvudstad?
Bosse: Nej men det kan Berra (Canberra)

Tror aldrig jag kommer säga fel på vilken som är Australiens huvudstad nånsin igen

Ikväll blir det jobb igen, älskar mitt jobb, guuud vad jag älskar många grejor idag, men det är ju bara bra det! Kärlek är bra för magen, ungefär som glögg

2 Kommentarer
Mikaela:

Instämmer på kärlek till klassen! Var jäkligt svår att få i sig maten idag utan att kvävas i samband med skrattanfall (på gott och ont....)



Tycker dessutom att vi måste utarbeta en avancerad plan för att vi alla ska kunna vara med på glöggkväll - med problematiken att en vardag kan irritera min sambo som måste upp till jobb. Allmän skolk för ALLA and party all night??? :D:D:D

2010-12-11 | 00:11:59
URL: http://ikkita.blogg.se/
lauris:

kan berra kan berra kan berra dricka öl nanana

2010-12-12 | 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: