2010-12-28 | 17:23:07

KONGUBBAR

jag.är.helt.slut

orka torka skriva långt inlägg, juldagen var riktigt rolig, tror jag? blev askalas - damn you Sambucca och den som bjöd mig på den! Nä men serri najs ändå liksom, sen var jag och min vän Laurina nära döden, höll på frysa rumpan av oss där när vi satt bakom ziczac och "värmde oss" i väntan på taxi, väl hemma så satt pappa redan vaken (han stiger alltid upp vid 5-6 tiden) och mamma satt och stickade och här tror man att man kan smyga till sängen lugnt och försiktig nejnej där sitter päronen vakna och vill veta om kvällen, tur är det att Laurina var i talskick, själv körde jag mer på nicka (ja) ruska på huvudet (nej), det funkade bra!

hade världens sämsta skor också JÄVLIGT 6Y-MAMA SNYGGA DOCK folk fick hålla i mig när jag skulle gå, tror fan skotillverkaren vallat skorna eller nåt, halaste skorna in history! så jag halkade ju såklart handlöst --> ond bula som sitter kvar ännu vid ögat + att min käre vän Laurina råkade (hoppas jag?) slå mig vid läppen så jag såg ut som Anna Anka, nåväl shit happens, blåmärken pryder min kropp för tillfället, men blått är ju flott!

fan va jag snackar skit "orka torka skriva långt" tydligen orkade jag det helt plötsligt! det jag egentligen ville komma med var mitt nya Elin-skämt som flög ur min mun idag...

Lina och jag sitter på Bagarstugan (<3) och Lina tänker gå och köpa en bakelse till oss båda...
Lina: Har du kontanter?
Jag: Jo det har jag faktiskt, men inte några kongubbar tyvärr....
HAHAHA

okej SKULLE NI HA VARIT DÄR SKULLE NI HA FATTAT HUR KUL DET VA!!!

Nu tänker jag gå och rulla mina fötter på colaflaskor eller nåt annat icke-ansträngande

sjuk värk in foots!

1 Kommentarer
matilda:

hahahah du är så jäkla störd!! och så jäkla rolig!! och störd!! :D

2010-12-30 | 19:42:58
URL: http://mmatildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: