2010-12-13 | 17:32:54

"STRESSED" IS "DESSERTS" SPELLED BACKWARDS

Kalendern är full men jag vill fylla den med mer, jag vill göra allt men ändå inget, är på topphumör men ändå inte, är stressad_tjej_91, jag hatar att stressa! veckan är faktiskt proppad från dag till kväll, nej vänta! onsdagkväll är jag en ledig brutta, så dääär kan jag skriva i min kalender "julklappsshopping" faaan alltså julen har gjort mig stressad, jag blir stressad av alla kunder på jobbet som köper sina julklappar "ååå nu har jag allt klart för i år, sista julklappen får bli den här boken" fuckfuckfuck orka va så fruktansvärt planerande och duktiga, jag kommer ofta sist till saker TIDSOPTIMIST HEJHEJ och jag skjuter oftast upp allt till sista sekund BRA PLANERARE HEJDÅ och än så länge i mitt 19åriga liv har det gått någorlunda smidigt med den stilen och antagligen kommer det göra det även denna jul, men julen ska väl handla om frid och JESUS IS THE SHIT såå då är frågan varför är min stressometer på väg upp i taket? INTE OKEJ

ikväll tänker jag iallafall träffa mormor och morfar över en kopp glögg hemma hos sis, dom brukar ha en lugnande effekt på mig, sen ska jag sparka på en läderboll och få ut aggressioner I LIKE

nu sitter Tusse framför datorn såå jag har liiite svårt att se vad jag skriver, men positiv som jag försöker vara så tänker jag "vad skönt för dig tusse att du får sitta här framför datorn när jag behöver skriva om Greklands mathistoria..." JÄTTEBRA KISSEN för du har ju massor du också måste få klart den här veckan, ser faktiskt ut som att din högra tass-tå är lite smutsig så du måste nog tvätta den liiite till mmm jaaa gööör deeet lååångsammmttt

1 Kommentarer
laaaaaaaaaaaaaau:

hahaha gullunge!!!! det kommer o kännas SÅ JÄVLA BRA när du fixat all skolskit, o julklapparna kommer du kirra de vet du bruden!! orka vara klar me sina julklappar före 20 december liksom.. PUSSMINFINAVÄN

2010-12-13 | 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: