2010-12-17 | 17:19:21

JAG HATAR WASABI

Idag har jag rensat fisk, tillsammans med Ida kommit fram till att sushi smakar avlopp, köpt en julklapp, lyssnat på Bruno Mars - Grenade femtielva gånger, varit jättehungrig, kokat spaghetti och ätit det med mexikansk ketchup så det började brinna i munnen, berättat till Adam att jag saknade honom, han saknade mig också det kändes bra (han kommer hem på söndag!!) och nu sitter jag och sjunger till Grenade med Laurina, vi tror alltid vi är nåslags coolingar som kan sjunga, så kunde dom inte det ;P;P;P;P;P

Ikväll skall jag sparka boll, jag älskar futsal men jag är typ lite nervös, men en öl innan bara så känns det nog bra sen HEHEH näää ölen kommer efter, har varit oroväckande bärssugen hela veckan så en måste jag ju få ta ikväll iallafall! har haft en hetsvecka utan vila så en kall bärs kommer slinka ner finfint


Här är en bild från den tiden då jag faktiskt gjorde mål (och hade en överrörlig arm??)
kom att tänka på det häromdagen, det var nog åtminstone 2 år sedan jag gjorde ett mål i en 11-manna match FML ikväll ska jag göra mål! vi säger såhär - jag får en öl för varje mål jag gör JAAA

HA EN FIN HELG

1 Kommentarer
hemlig beundrare:

finns inte coolare tjejer än elin k och lauris. o fint sjunger dom också! fniss

2010-12-18 | 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: