2010-12-25 | 13:21:05

JAG SKA BLI SMART OCH ROLIG IKVÄLL

Tisdagsfyllan med Ida resulterade i en djävulens förkylning MEN DET VAR DET VÄRT
Så efter den snorigaste och mest pillerknaprande julaftonen nånsin är jag nu någorlunda på benen igen, hade det übermysigt igår med släkten och har fått världens finaste julklappar! Juldagsmorgonen började jag starkt med att vakna vid 9 och lade direkt på Sex & the city, har (5 år senare än alla andra) bestämt mig för att börja om från scratch och se alla säsonger under jullovet (är på säsong 1 ännu...)

Annars så har jag jobbat och slagit in paket så att jag sedan drömt om just det, att slå in paket, snorat och dissat kunderna för att gå och snyta mig, det kallar jag kundbetjäning NOT men hellre det liksom än en pöl snor på paketet "oj ursäkta, går det bra ändå eller?" NÄ FY FAN

Nog om mitt snorande! Spelade just Brainstorm med Lina Krille och Mamma, sjukt roligt spel, helt simpelt såndärnt partyspel och vi kom fram till det också, att det nog skulle passa riktigt bra som fyllespel, så kanske ikväll? EH

Kvällens planer=Adam and his family are eating dinner at our place and then I´m going to Erriperri on some förkrök before me and my lovely friends are visiting Indigo and Dinos (because I´m not 20 so I can´t go to the fabolous Arken SAD_GIRL91) And right now I´m listening to Festmetoden by Doktor Kosmos, I like that song cause it makes me wanna dance and drink some good shots and have a knock out-night with my friends who i like very much! hihi


Såhär såg det ut en gång i tiden då familjen Wiklund-Clemes-Karlsson hade juldagsmiddag, titta! vilket ljushuvud jag är!

And by the way! I´m a red-haired girl now and I like it a lot!
Kisskiss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: