2010-11-15 | 18:40:47

DU VAR MIN DRÖMMEPIGE

Det är roligt att lyssna på Rasmus Seebach, jag har inte den blekaste vad han sjunger, och söker på man på lyrics ser det ut såhär
Baby jeg var solgt lige fra start.
Ku' ik' gå hurtigt nok.
<-- VILKEN SNUSKHUMMER!!
Jeg tog dig ind og lod dig bli',
en del af min familie.
Forelsket i en løgn, hvor var det rart.
Havde fundet ro i min krop,
så du ku' ta' i byen og komme hjem når
du ville.

AHA! *glödlampan tänds ovanför mitt huvud* nu förstår jag ju precis vad han menar! äh vem försöker jag lura, jag förstår inte danska men det handlar ju om en ängel iallafall och det är ju fint och melodin är fin, fin låt.

Idag köpte jag och Laurina fusk-sole-biljetter, det va dyrt så bäst för dig nu kära solarium att jag slutar se ut som en blek snögubbe och istället blir gyllenbrun som en perfektgräddad pepparkaka, idag när jag låg där och förstörde min hud så tänkte jag "är det såhär det känns att ligga i en ugn?" om inte så kan det inte va långt ifrån, inte undra på att man luktar som en grillad kalkon efteråt...

Idag har jag också skrivit ett starka drycker prov som kanske gick bra eller så gick det helt enkelt skitdåligt

Idag har jag gjort en annan intressant sak...

TESTAT PÅ JOGGIS MED KAFFESMAK
kunde inte bestämma mig om jag gillade det eller inte, men tillslut kom jag nog fram till att det smakade rätt mycket gammal skosula, fast jag har hört en grej som säger att man måste äta en sak 12 ggr (eller va det 8?) innan man tycker om det, 11 kvar då.

Nejmen om man skulle ta och snöra på sig dojjorna och far och sparka lite boll, så får det bli! inatt var första natten på evigheter utan JÄVLIGA DRÖMMAR! aaaa istället väcktes jag av den galna kissekatten Tusse som va kissnödig GREAT
1 Kommentarer
din failiga vän:

failiga jag på avancia :(

2010-11-16 | 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: