2010-11-22 | 12:10:03

ENSAM MAMMA SÖKER

Varje Söndag 21.00 har jag suttit fastklistrad med Karlssons klister i soffan för att se på ENSAM MAMMA SÖKER, jag vet att ni vill göra ett L för looser i pannan mot mig när ni läser det här... men det är ju alldeles alldeles underbart, det enda programmet jag följer slaviskt! och nästa vecka är det sista programmet!! Vad ska jag sen se fram emot? Kom i form med Anna Anka? NEJ TACK Laurina och jag behöver vår ENSAM MAMMA SÖKER - stund varje söndag!! AAAA


Tydligen har fottisgalan ställts in, är inte överdeppig över det faktiskt, tänker ta en förbenat lugn Fredag istället och jobba obakis och effektivt på Lördagen VILKEN BRA IDÉ


Idag fick vi gulaschgryta till lunch, det låter som en gummistövel tycker jag, det smakade lite som en gummistövel

puss
1 Kommentarer
lauris:

jag vet inte va ja ska ta mig till när det slutar. kristian <3

2010-11-23 | 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: