2010-11-09 | 21:40:56

NU KAN JAG SOVA GOTT


Har jag nånsin nämnt hur beroende jag kan bli av onlinespel? Om inte så säger jag det nu...JAG BLIR BESATT!
Jag och Jennifer hade ett Bubbles-beroende en gång i tiden, en gång hade jag det på från morgon till kväll och fick jättemycket poäng! flera miljoner, vet inte om det är normalt men finns det nåt som är normalt överhuvudtaget? NÄ! och Jesper.nu ajaj där kan man snacka om att bli besatt!

har nu varit beroende av Snille i cirka en och en halv vecka, men nu klarade jag det för första gången!! (kanske sökte upp de 2 sista svaren på google, men det är inte fusk, bara trötthet av att alltid förlora på sista frågan! sådeså)

nu tänker jag sova gott, har sovit som ett arsle de senaste dagarna
vill drömma sött och ha det gött

CIAO // ELIN KÅÅ
1 Kommentarer
anonym:

du är nog allt ett snille du!

2010-11-10 | 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: