2010-11-26 | 16:45:19

RÖKKAKORV

I väntan på Rökkakorv rappar jag ikapp med Eminem och Nate Dogg

I've been to the muthafuckin mountain top
Heard muthafuckers talk, seen 'em drop
If I ain't got a weapon I'ma pick up a rock


Fråga mig inte hur jag lärt mig hela texten och fråga inte heller varför jag sitter ensam i mörkret hemma och tror jag är någon slags Elinem

Ikväll ska jag på glöggkalas - jag skall jobba imorgon = skall INTE gå ut ELLEEEER?
Klara sa att jag sög om jag inte kom med JAG FALLER INTE FÖR GRUPPTRYCK ELLEEER?
Dessutom är jag så fruktansvärt sugen på BÄRS, inte hjälpte det att vi såg på en film om öl i skolan igår, man hörde riktigt det där fina PSCHZZZ ljudet när ölen mötte glaset OHMYGOD JAG TROR MIN 3 VECKORS VITA TID KOMMER BRYTAS IKVÄLL DEN 26 NOVEMBER 2010 AMEN

1 Kommentarer
laurina:

hahaha fyfan vilken underbar bild på dig, vad du passar i armekeps!

2010-11-26 | 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: