2010-11-17 | 16:02:45

TYRA BANKS SHOW

Tittade på Tyra Banks show idag i väntan på att Laurina skulle vakna, dom pratade om äckliga ovanor, det var en kvinna där som petade sig i näsan ofta och åt sina egna snorkråkor för att hon hade hört att det var bra för kroppen

Tyra: Finns det olika sorters kråkor?
Äckliga kvinnan: Det finns 3 olika, slemmiga, medelslemmiga och hårda
Tyra: Har du nån favorit?
Äckliga kvinnan: Jag gillar dom medelslemmiga mest, de är sötsura.

JAG MÅR ILLA
BLÄ BLÄ OCH ÅTER BLÄ
JAG LOVAR ATT ALDRIG MERA KLAGA PÅ MIN TUGGA-MIG-I-KINDEN-OVANA

kommer bättre uppdatering ikväll efter att jag har samlat mig från dagens äckelheter och varit och shakeat some ass at träningsverket

jo förresten, hon bytta underkläder en gång i veckan också, faen va fräscht azzåeH

2 Kommentarer
laurina:

alltså jag VILL spy när ja läser detta fast ja hört det LIVE från dig också. blö.

2010-11-18 | 06:17:06
LCE:

bättre uppdatering ikväll? o så kom den aldrig ;pPPpPPp

2010-11-18 | 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: