2010-11-01 | 19:25:17

MÖGLIGA MANDARINER

tiden.går.så.långsamt
på alla vis idag

en duktig sak jag gjort idag : fixat Halloween-kostymen
inte så duktiga men iallafall andra saker jag gjort idag : gäspat, saknat, längtat, varit hes, gnällt över min trötthet, läst samma bloggar om och om igen i hopp om uppdateringar, varit ständigt inloggad på facebook i hopp om att det händer någonting nytt, prövat på 8 olika vodkasorter, tyckte det smakade vatten, lyssnat på überbra musik, låtsas läsa på franska, satt foten i min sopkorg, läst olika ordspråk, ätit mandariner, märkte att mandarinerna som va kvar va mögliga, betyder det att dom jag åt var mögliga? antagligen, väntar på att mögel-lie-mannen snart dyker upp, sitter nu och väntar på kaffe i hopp om ett uppiggande, märkte just att jag är borttagen från IfkDam-truppen, fail på den, snart kommer syster hit, ska bli jätteskönt att hänga med henne, tänker nu dricka mitt kaffe med min morbror, bli pigg och gå ut på kvällspromenad med sis! jajjemän!

på tal om ordspråk och citat, det kan vara så sjuttsingens avslappnade att bara sitta och läsa dom en efter en, vissa är ju otroligt kluriga så man knappt förstår men de flesta är bannemej riktigt smarta, skönt att det finns/funnits kloka människor som sagt kloka saker så att en sån som jag kan sitta och läsa dem just nu


"Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt" - passar mitt tillstånd idag
" Man skall inte döma hunden efter håren" - exempel på ett jag-förstår-ingenting-ordspråk
"
Happiness is not something ready made. It comes from your own actions" - so true! //Dalai Lama

Vettetusan hur texten blev såhär, meeen iallafall, drack just svart kaffe, fy vad äckligt, nu kom Lina hit, hon gjorde just "trappan" bakom busken här utanför...hon är lite sådär ni vet koko men det gillar vi ♥

CIAO // ELIN KÅÅ

1 Kommentarer
lauris:

hördö mögliga mandarinen, den här uppdateringen duger inga dänn. (har cp-panik va fan ska ja va på freedag vava o säger du french hotdog en gång till får du smäll!!)

2010-11-03 | 19:03:28
URL: http://laurinaehres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: