2010-11-04 | 16:37:27

OM DET FANNS ETT TRÖTTLAND SKULLE JAG BO DÄR

Började 12 idag, vaknade 7, mådde piss, skippade de 2 skoltimmarna jag hade, låg i soffan i år och dar och tyckte synd om mig själv, for till ziczac -> köpte systemkamera (äntligen!) av suraste tanten i stan -> käkade lunch -> hängde på ziczac disken i fem år ungefär -> hälsade på Mette och Patrik och nya bebisen (jag dog vad söt) HJÄLP NU RINGER DET I MAMMAS SKRIVARE, JAG ANTAR ATT DEN HAR EN FAX-FUNKTION OCKSÅ... -> for och tittade på resor (hon ville ha mitt telefonnummer och jag säger 290891...födelsedatum och telefonnummer är väl samma sak? NOT mamma och Lina skrattade åt mig för jag såg ut som en död fisk tydligen, är cptrött och har ont nästan överallt! tror på riktigt att mitt vänsterben är längre än det högra, var ju för en tid sen "sned" kanske att jag aldrig blev rak :( kiropraktorn nästa!
sen har jag fått någon slags paranoid grej i huvudet att mina tänder snart kommer ruttna och falla bort eftersom jag inte varit hos tandläkaren på länge, idag ringde jag dit! hamnade i kö -> tålamodet svek -> kommer vara tandlös om ett tag...

nää jisses hörni I sound depressing, I´m not, just so FUCKING JÄVLA TRÖTT AND I HAVE PAIN IN STOMACH AND HÖFT AND HEAD

imorgon gäller det att vara frisk och kry, halloween baluns står på schemat, har en bra feelis i magen, tror det kan bli legendariskt faktiskt! let´s hope! spenderade 4 värdefulla euros på 2 värdelösa vampyrtänder idag också, det var dagens onödigaste!

Vampyrtänder, I hate you

CIAO // ELIN KÅÅ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: