2010-10-10 | 14:25:56

DEN TIONDE I TIONDE TVÅTUSENTIO

Det blev en annorlunda och rolig kväll igår, god mat, gott sällskap och 50 åringar med pissluckan öppen som försöker ragga på en och sen predikar om hur svårt det är att hitta en kvinna när man är 50, sen blev det en sjuhelsikes väntan på taxi i kylan också, men sånt får man ta, var nästan nyårsaftonliknande - taxikö, w00t på den? iallafall så var det en hyvens kväll och idag mår jag oförskämt bra, det skrämmer mig lite, förbreder mig på knock out sådär vid 5 tiden kanske...


Popcornpoppning visade sig inte vara min systers starkasta gren...

Idag är det söndag, vår nyköpta BMW startar inte och alarmet kommer på när man öppnar den...jag är jättetrött...har starka drycker-prov imorgon (jag som trodde vi hade det igår HEHE) och vi ska äta söndagsstek idag, jag gillar mycket men söndagsstek hör inte dit...det är alltså en RIKTIG SÖNDAG IDAG, men jag är okej med det, jätteokej faktiskt, har spenderat den tillsammans med Adam the BRO, vi har gottat oss med hesburger och cookie dough medan vi såg på Gran Torino (Clint Eastwood kan va den hårdaste snubben on the planet) tänk att jag avskydde söndagar förut men det är ju veckans vilodag! och vem älskar inte att vila så som jag? och på torsdag blir det höstlov, skulle vilja göra nåt crazy då men vi får se om nåt crazy dyker upp, en tripp till London skulle inte sitta fel


Klottmajan Adam

här sitter jag och snackar om vilodag hit och dit, jag har ju ett prov att öva till! INGEN VILA INGEN RO WISH ME LUCK

CIAO // ELIN KÅÅ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: