2010-10-17 | 18:04:58

DET BLEV KARATEFYLLA

Det började med ett glas vin plus några till på Eckerö Linjen med mamma, lugnt och försiktigt sådär, sedan blev det inte alls lugnt och försiktigt, en slank ner dit och en slank ner hit, och Elin slank ner i diket!
nä så farligt var det inte, men herregud minnesluckor okeeej men när det är svart? vad hände? okej det hände ingenting pinsamt eller drastiskt, det skulle jag nog skriva upp i mitt utkast på telefonen så att jag kan läsa det och komma ihåg dagen efter :)
jag vet att jag dansade bugg när alla andra dansade tryckare till sista låten, det kan ju verka pinsamt men jag gillar det såklart, hade sjuktsjukt kul iallafall och tack alla ni som hjälpte till med det och förlåt ni städare som måste plocka upp splittret från mitt glas på toaletten (hur svårt kan det vara att skaffa raka toapappers-hållare?)

Igår, Lördag var det bakiscruise med Klara och gänget som gällde, mådde väl sisådär men efter en finfin pizza mådde jag toppen igen och då var det dags att vara duktigt barnbarn och gratta morfar på födelsedagen! kvällens diskussion var VARFÖR HAR ELIN ONT I HJÄRTAT? vissa trodde på att det var mitt bröst som växte, men sen tyckte vi det var lite jobbigt ifall bara ena växte, någon annan trodde det var pga kärleken, må så vara, hur som helst, det händer konstiga saker med mig...får feting ont i hjärtat emellanåt, har ett blåmärke med ett stort rött märke i mitten, går inte att ha min arm rak pga min armbåge som på något lustigt vis slutat fungera (om den nånsin haft en funktion)

nåväl hur som helst, skönt helg, skönt höstlov! nu är det dags att ta tag i ännu en skolvecka! men först IFK match på TVn och glasstårta! Lina har gått med på att massera mig, she´s probably the best sister in the world...


Partyprinsessorna Lauris och Emma!!


Valde helt fel strumpor igår...


Min nyinköpta magnet...


CIAO // ELIN KÅÅ

1 Kommentarer
lao:

vilken störd helg vi hade. men en bra-störd-helg. tycker du kan äta middag med mig idag ja är ensam hemma gråter

2010-10-18 | 15:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: