2010-10-31 | 18:08:17

DOM ÄR GREAT

Vilken härlig helg det varit! Klassfesten i fredags blev riktigt lyckad! såklart tappar man bort allt och alla på Arken som vanligt, det var nice ändå men förfesten var ännu mer great! min klass är rock n roll! DOM ÄR GREAT! som Kelloggs-tigern skulle ha sagt

Igår stod det födelsedags-middag-hos-Daniela på schemat, feting nice med feting nice brudar, kan det bli fel? NEJ

Idag har jag agerat chaffis åt mina bakisvänner, varför är inte jag bakis? DET VET JAG INTE, GRYMT SKÖNT ÄR DET IALLAFALL var just ut och sprang värsta långa vägen, gör jag det på söndagar annars SVAR NEJ, en söndag brukar bestå av flottismat och soffhäng (flottismaten har jag ju förstås inte glömt idag...)

Nää nu kom Kristian och Lina hit, it´s time for dinner!



HOT & KONF 2010 (-Antonia, -Tomi & -Saara)


GRATTIS SNYGGO!

åå vad det finns många människor jag tycker om

LÄRDE MIG JUST HUR MAN GÖR HJÄRTAN COOLT

Ikväll 21.00 MISSA INTE - CHRISTIAN KOMMER TILLBAKA TILL ENSAM MAMMA SÖKER AAAAAH

CIAO // ELIN KÅÅ

1 Kommentarer
vasa visitor:

jag vill lära mig hur man gör hjärtan ps tänker på kristian

2010-11-01 | 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: