2010-10-19 | 17:20:02

GRRRR

Det går jättedåligt för mitt tränande, igår va jag ut på länk --> kom ingenstans pga den här j*vla blåsten --> börjar vända hem --> kommer på att jag är utan nyckel = Elin är ulåst --> går till Esso och snackar lite skit med Klara --> springer motvilligt hemåt --> mamma kommer farandes i bilen "vill du ha skjuts" --> så åkte vi hem

Idag skulle jag på BodyCombat, hade packat allt klart och kände mig allmänt jättehurtig och pepp --> kvart i 5 märker jag JAG HAR INGEN BILNYCKEL HEMMA --> ringer mamma och är onödigt sur --> märker att jag är jättehungrig --> orkar inte laga nåt --> laddar upp 183 bilder på facebook istället --> sitter här nu och  är hungrig så jag håller på svimmar --> mitt blodsocker är lågt --> Elin blir en bitch häxa call it what ever you want I NEED FOOD NOOOOOW


märker ni någon gång att mitt humör sjunker i botten, MATA MIG

CIAO // ELIN KÅÅ

1 Kommentarer
Lallski:

hahahaha älskar bilden. hoppas du har hittat nån möglig tomat eller nåt annat o stoppa i dig för snart tänker ja komma hem till dig o då hoppas ja du e glad :)))))))) ps helt okej om du är hungrig ännu ja kan mata däj.

2010-10-19 | 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: