2010-10-19 | 13:52:56

WE ARE WHO WE ARE

Fick en megastor jag-saknar-våg över mig igår, ibland är det skönt att sakna men ibland är det otroligt frustrerande ORKA FARA SÅ LÅNGT SÅ LÄNGE men jag vet att jag kommer få se dom fina varelserna igen som simmar i den här sakna-vågen, det är ju skönt iallafall, skönt också att det finns grymt grymt sköna härliga människor kvar på ön också! annars skulle det nog fasiken vara bra tråkigt

Pratade 57 minuter med the one and only Caroline igår kväll, hon befinner sig så långt bort som i Borgå! det var ett par välbehövliga 57 minuter, fy sjuttsingen vad härligt att höra hennes ljuva stämma <3 mina skrattmuskler fick arbeta hårt under samtalet, höll på dö av skratt i samband med Laurinas och min bilcruise ut till Långnäs igår också FAIL att båten inte gick in där men vi hade kul ändå, SKRATTTRÄNING kanske kunde bli ett nytt pass på Träningsverket? på tal om det tänker jag BodyCombata idag and kick some ass!


IIIIH <3


Den här dagen går lite i mycket-prat-liten-verkstad-spåret, måste ta mig i kragen och göra allt jag tänkt nu!
och så gjorde hon inte det ;P;P;P;P;P

okej, nu!

ps. franskaprovet bestod av 7 meningar man skulle översätta, ejvsåm kan man kalla det ds.

CIAO // ELIN KÅÅ
1 Kommentarer
ehreslaurinachristel:

hahaha JA SA JU ATT DU SKULLE FIXA FRANSKAN!! o vårt samtal var ju cp o kul men för att undvika såna drömmar igen så slutar vi me sånt nattetid heheh. o så gjorde dom inte de ;ppPPPpPP

2010-10-19 | 14:35:46
URL: http://laurinaehres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: