2010-10-18 | 17:38:35

JE M´APPELLE ELIN

imorgon är det dags att skriva mitt första franskaprov någonsin, jag hatar alla ´ ' ` ^ (axanger tror jag dom kallas) dom är överallt! ibland ska dom va till höger och ibland ska dom va till vänster och ibland ska det va ett uppochner vänt v ovanför bokstaven, aaa den som kom på alla dessa otroligt onödiga små prickar/streck ska få spö!

satt just och åt gula körsbärstomater, mmmm livet är så fint när man får äta tomat...när jag plötsligt upptäcker!! MÖGEL?! riktigt lurvigt äcklig mögel på en av tomaterna, AAA nu tror jag att jag håller på ruttnar innifrån och ut, och jag vill inte lämna den här jorden med att läsa franska det sista jag gör, därför tänker jag nu se på Greys Anatomy och tänka att Alex Karev och McDreamy kommer rädda mig ifall mögeldöden slår till



har på tal om något helt annat än konstig, lustig känsla i magen, vet inte om det är dåligt eller bra, hoppas det är bra, gillar inte dåliga magkänslor! bra är bra

CIAO // ELIN KÅÅ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: