2010-10-06 | 13:37:38

LITE SMÅTT AV VAD NI MISSAT NÄR NI VARIT OCH PISSAT


GICK TILL FRISSAN OCH SKULLE FÄRGA UTVÄXTEN OCH VIPS KOMMER JAG HEM MED BRUNT HÅR, IMPULS I LOVE


LÅG EN LÅDA SKOR IPROPPAT FRÅN NELLY I BREVLÅDAN, SKOR I LOVE


DRUCKIT GOTT, THE ONE AND ONLY MILKSHAKE HITTAR NI PÅ MATTSONS I GODBY, MILKSHAKE I LOVE


BLEV SENTIMENTAL DÅ TUSSE VILLE LIGGA I MIN FAMN IGEN, HAR INTE HÄNT PÅ ÅR, HAN KÄNDE KANSKE PÅ SIG ATT JAG HADE EN DÅLIG DAG? TUSSE I LOVE FAST HAN ÄR CRAZY


ÄTIT GLASS, FINNS DET BÄTTRE SNASK ÄN DET HÄR? TROR INTE DET, COOKIE DOUGH I LOVE

JAG TYCKER OM MÅNGA SAKER, TÄNK OM MAN INTE TYCKTE OM NÅGONTING? SKULLE VARA JÄTTEKONSTIGT, DET ÄR NOG TUR ATT MAN TYCKER OM SAKER SÅ ATT MAN VET VAD MAN GILLAR LIKSOM.

NOG ÄR JAG BRA SMART IBLAND

CIAO // ELIN KÅÅ
3 Kommentarer
idis:

alltså det där kan ha varit den mest störda bild jag någonsin har sett..! TUSSE I FAMNEN PÅ ELIN?!?! (=tjejen som är rädd för sin knäppa katt?!) ALLTSÅ WHOOOOOOT?!

vad har hänt med världen?!

för övrigt är du också assnygg som brunett! när man ser bilder på dig o lauris är det ju nästan så man vill haka på och se om jag också skulle se så bra ut, och se om brunetter har roligare... ;) men jag tror inte jag vågar.. eheh

men du är i alla fall jättefiiiiin! <3

2010-10-08 | 06:57:29
Laurina:

ÄÄH bullshit vem försöker du lura?! du har säkert köpt ett svart-kattkramdjur o döpt den till tusse och sen tagit en bild. ja tror dig när jag SER det att han faktiskt KAN vara gosig. ehehe annars så är du faktiskt cphunkig i ditt hår, men det är väl ingen nyhet för en hunk som dig? o jag är på jobb o har inte speciellt mycket att göra, det är kanske inte heller nått du inte hört förut? o nu ska ja sluta skriva massa skit och låtsas se viktig ut och vinna peter i vem-får-flest-kunder-tävling. det bästa är att han inte vet om att vi tävlar så han har inte en chans att lägga på charmen, wish me luck!

2010-10-08 | 16:46:53
Ikk:

Mysig blogg du har! :) Diggar bilden på dig som liten, så jävla söt ^^ :D

//Mikaela

2010-10-08 | 20:50:36
URL: http://ikkita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: