2010-10-29 | 16:55:53

MAGSÅR

Den här veckan har varit proppad med saker som skall göras! och jag måste säga att jag faktiskt är nöjd, jag har gjort alla måsten och varit någorlunda pigg förutom den stora klumpen av ondhet som lade sig i mitt huvud i början på veckan!
 igår blev jag hypokondrisk...fick enorma smärtor i magen så jag låg i soffan och tänkte att nu jäklars har jag fått magsår av all stress, försökte ta det lugnt och chilla lite men istället blev jag speedad och gick och duscha i brist på annat att göra, sen gjorde jag vinläxan som skall vara gjord tills nästa torsdag (?!) what is up?! Elin Kåå = Mästaren på att chilla, har nu tydligen tagit semester och istället är det Elin Kåå den stressade tösen som tagit över, chillElin come baack

Idag träffade jag Linniepooh FIDDIGT NICE KAN JAG JU SÄGA ATT DET VA! sen träffa jag Lalskibalski och Emma också, FIDDIGT NICE DET MEED!!

Ikväll är det dags för klassfäääää! den kommer äga rum hemma hos mig, det kommer bli feting nice, jag menar, sköna brudar, gott att dricka, gott att äta, partystämning, blod svett och tårar NEEEJ FELFELFEL vin skratt och dans SKA DET JU VA, min magkänsla säger att det kommer bli grymmare än hur grisar grymtar! eftersom att vi skall ägna kvällen hos mig är det jag som är värd, det betyder att man borde fixa allt i tid va? och vara klar i tid? shit det här kan faktiskt bli en utmaning för hej-jag-kommer-alltid-sist-Karlsson...



Här har ni mig på Arken ikväll...KIDDING på fredagar är det ju bugg som gäller! DA-AH

ha en fin kväll allesammans, ta det lugnt med allt!

CIAO // ELIN KÅÅ
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: