2010-10-25 | 09:13:36

NAVELLUDD


Alltså...jag...vet...inte...vad...jag...ska...säga...

Visst har man ju haft sin samlartid, jag samlade bl.a. på studsbollar, nyckelringar, flasketiketter och den där lilla grejen som man kan ta ut ur korkarna (idag undrar jag varför?) sen tror jag också att jag var en av de fåtal tjejer som samlade Pokémon kort och seriöst spelade med dem (idag skäms jag lite...) och tala inte om min kulsamling och Linas och min kinderäggssamling, hoho hörni jag är nog lite av en samlare, men navelludd?! jag har aldrig tänkt tanken och jag är inte ens imponerad av denna sorts samling, hur tänker man? sitter man och pillar sig i naveln och bara "HEEY VÄNTAS NU DET SKULLE JU VARA INTRESSANT OCH VETA HUR MYCKET NAVELLUDD EN MÄNNISKA PRODUCERAR I SITT LIV! AHAA *glödlampan tänds ovanför huvudet* JAG BÖRJAR SAMLA!"

nej fy alltså, jag tycker inte mycket är äckligt men det här...UÄHK

annat:
-sitter och lär mig ett hotellsystem för tillfället, sjukt tråkigt
-har apaont i huvudet nuförtiden, vaknar med det - somnar med det
-svalde en Burana igår utan vatten (jag tycker om att utmana mig själv med småsaker...)
-har en massa massa saker som måste göras idag, ingen vila ingen ro som man brukar säga
-drömde att jag tappade min ena framtand inatt, drömtydarN säger att det har något med pengar att göra, hoppas det är positivt!
-sade adjö till my brother from another mother (Adam) i fredags, han och Alle for iväg till London dom, det tyckte jag var en jätterolig sak som jag också vill göra en vacker dag!
-lipade lite till Ensam mamma söker igår SURPRISE!
-har chillat med coola homosapiens i helgen, både Ålands-strandsatta och Vi-är-hem-på-besök-are, softsoft

nu måste jag fortsätta låtsas lyssna på detta systemsnack...

CIAO // ELIN KÅÅ
2 Kommentarer
lauris:

haha alltså den här mannen. ja vill spy lite, o skratta lite, o tycka synd om han lite. det är ju helt sjukt vidrigt.

2010-10-26 | 16:30:25
Danis:

jag vill helst bara inte veta.. utom en sak, vad tänkte han med?

2010-10-27 | 00:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: