2010-10-11 | 21:45:13

SNART ÄR DET JUL

Jaha då hade man bokat en natt i Stockholm då, mamma och jag beger oss på en mor & dotter tripp helt enkelt! Senast det hände kommer jag inte ens ihåg, om det ens hänt nån gång? Iallafall så tror jag bestämt att det kommer bli riktigt nice bara att se lite annat folk, äta gott, dricka gott, sova gott (hotellsängar <3) och bara strosa runt med morsin och försöka att inte spendera pengar HMMM det där sista får jag ta och vara riktigt duktig med faktiskt eftersom jag la upp mig själv på väntelistan till en Nikon D3100 på Gefoto häromdagen (?!) gillar att jag låtsas vara Joakim von Anka när jag egentligen är typ Oliver Twist, iallafall kommer jag vara det efter mitt kameraköp P A N K, men jag är sååå sugen mmmmm

Ojojoj måste den titta på mig med sina puppy eyes (puppy lins?) man ser ju att den vill ligga mjukt i mina händer, att jag smeker den ömt med mina fingrar, putsar den med någon fin handduk och....EERH ALLTSÅ HOSTHOSTHARKEL jag menar STOP LOOKING AT ME, DAMN YOU NIKON
VILL HA DEN HELT ENKELT, EN FÖRSTA SYSTEMKAMERA!

Starka drycker provet gick förresten helt OK tror jag, var en massa etiketter man skulle kunna, gick nog bra men hade jag kommit ihåg att plugga på dom hade det nog gått ännu bättre om man säger så haha

nåväl skönt att ha det avklarat, vi i klassen har kommit överens om att vi börjar 9 imorgon fast vi nog egentligen inte gör det, men wtf vi har börjat 8 enda sen vi började! lite extra sömn måste vi ju få DAAAH

CIAO // ELIN KÅÅ
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: