2010-09-03 | 15:02:33

HUNDMATSPROVSMAKARE



har bestämt att hösten 2010 ska bli en riktig film-höst för min del!
Igår slog sig Mattis, Laurina, Inger (min käre mor) och jag oss ner för att se denna film
I love you Philip Morris: En helt sjuk jäkla störd film, den innehöll iprincip ALLT! Mattis grät, jag och mamma dog av skratt och Laurinas upprepade kommentar under filmen: "det här är ju helt jävla CP!" haha, men jag älskade den, sjuk humor I LOVE den fååååår 4 av 5 toasters!

En grej som är ungefär lika rolig är denna: På Tyra Banks show igår hade hon gäster där med "udda" arbeten, och man tänkte ju "jaha det är säkert nån snygging som måste tvätta toaletter och det är ju sååå udda..." Men slå mig hårt va fel jag hade, en liten ledtråd fick man också av snälla Tyra "Hon måste använda tungan..." mina tankar om toalettstädning försvann snabbt! Men såhär var det: tanten som var där som gäst arbetade som HUNDMATSPROVSMAKARE?! YOU SAY WHAT?! hon var tydligen en profisonell sådan också, undrar hur man blir proffsig på en sådan sak, eller vill jag ens veta? iallafall jag skrattade högt för mig själv när jag satt där i soffan och tittade på den gamla damen som berättade om hur hundmat smakar...

Nu ska jag hoppa in i en sjuhelsikes (hoppas jag) varm dusch, för just nu känner jag varken tår eller ben, så sjukt kallt, blåsigt och rent ut sagt äckligt väder! HÖSTEN I LOVE YOOU

CIAO // Elin Kåå
1 Kommentarer
mattispattis:

Det är helt stört vad glad jag blir när jag läser din blogg. Du är så förbannat rolig kvinna, och hur kan man inte älska bilden? :D haha nääämen jag saknar dig lite bruden, hoppas livet flyyyter på andra sidan stan! Pussss <3

2010-09-06 | 22:05:28
URL: http://mmatildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: