2010-09-15 | 08:49:35

IT'S RAINING MEN

om det ändå vore så väl, bara massa vatten som kommer ner ju! fast lite jobbigt skulle det ju va om det regnade män, skulle ju vara jättejobbigt när man t.ex. cyklar hem och helt plötsligt får man en 80kg grabb i huvudet HUJJ

nog om regnande män...WHAT IS UP MED MITT BLOGGANDE?! här kommer jag hit och snackar massa skit om att jag ska börja skriva blogg på riktigt?! och så har jag skrivit 2 inlägg på typ 2 veckor? det fungerar ju inte NÅNSTANS, och jag har en massa som jag vill skriva och bilder att lägga upp, men tid?! jag har INGEN TID, går i skola om dagarna till 4 och sen hittar jag på en massa roliga saker efter det och vips! så är dagen slut, på typ 2 sekunder :O
Wellwell jag erkänner härmed att jag är en urusel bloggare MEN att jag skall göra allt jag kan för att skapa tid! Sååå förvänta er (Mattis och Laurina (dom som läser min blogg)) en, kanske inte stor, men en liten förbättring iallafall :)

Nu skall jag gå och ha lite Kundbetjäningstimmar, kan va bra och ha, fast har man jobbat i en bokhandel 3 somrar kanske man borde kunna det vid det här laget...


Egopicade lite imorse innan skolan...

CIAO //Elin Kåå
4 Kommentarer
idis:

haha vad snygg du har blivit sen jag träffade dig sist faktiskt! något nytt med frillan eller vad är det..?

hihi och faktiskt så läser till och med jag(!!?) din blogg så ofta så jag har hunnit se ditt förra inlägg en flera gånger! så keep up the good work med uppdaterandet karlsson! :D

2010-09-15 | 10:42:25
Elin:

haha vad underbart att du hittat hit! :) då måste jag verkligen uppdatera ofta :D för din skull cheeeese <3

2010-09-15 | 19:10:38
URL: http://h
Lauris:

fan, du borde alltid kamma öronhåret sådär, det blev ju jättefint!

2010-09-16 | 16:50:52
URL: http://laurinaehres.blogg.se/
lauris igen:

ps. ja skulle tycka det var trevligt om det regnade män, fatta vad nice om de föll ner en het man i din cykelkorg, bröllop nästa! ds.

2010-09-16 | 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: