2010-09-25 | 18:23:48

RED RED WINE

Tjena loosers!

I skrivandets stund sitter jag faktiskt och skriver ett litet brev till min mycket saknade vän Carrobarro, psst...ska skicka lite snus till henne också...vettetusan om det är lagligt eller inte men va tusan, vad är det värsta som kan hända liksom? dock failade jag lite och berättade om min idé till mormor haha HEJ JAG HETER ELIN OCH JAG KAN INTE VA TYST hon såg helt förskräckt ut och sa -nu tycker jag inte du ska hitta på nå hyss Elin...sen skrattade hon, det var skönt, för ett tag där tänkte jag SHITSHIT JAG ÄR JU HENNES BARNBARN SNÄLLA GOA GLORIA-RUNT HUVUDET ELIN, min mormor är fiiiiiin

igår somnade jag typ halv 12? när hände det senast? på en fredag?! vettetusan vad som flugit i mig, och det var ju helt onödigt! sov ändå som en gås och drömde b.la. att Lina tatuerat in en stor Coca Cola logo på mitt ben och jag blev flyförbannad och skulle strypa henne...sen vaknade jag...igår natt drömde jag att jag spelade Black Jack med Gustaf Skarsgård och Natasha Peyre...frågan jag ställer mig, är det här normalt? sen tror jag att jag måste sluta med mitt kaffedrickande, måste ju sova på nätterna

Den här veckan har jag gjort bort mig mer än en gång...

Fail 1: Jag och Laurina är med bilen inne på bara-såna-som-jobbar-på-viking-line-området, har just vevat ner fönstret och sen när vi ska fara vidare så undrar jag varför det drar så mycket, jag märker att det är ju för att fönstret är öppet! då kände jag mig dum och skulle visa till Laurina "titta Laurina det var ju fönstret haha" och så viftade jag liksom med handen där fönstret är menat att vara och skrattar och Laurina ser vad som kommer ske och utbrister i ett NOOO...en gubbe tror att jag vinkar till honom och kommer fram till oss, han är arg, undrar om vi jobbar på Viking Line och sådär...själv är jag nära på att spricka av skratt så jag får typ fram några pip bara...sen vevar jag upp fönstret och burnar därifrån

Fail 2: Vaknar upp en tidig 7 morgon och börjar dagen starkt med att hälla kaffe i ett vanligt glas så det nästan spricker, sen tar jag min cykel till skolan, går uppför trappan i skolan och vinkar glatt åt Ida och Tomi, sen tror jag det kommer ett trappsteg till vilket det inte gör men eftersom Elin Kåå tror det trampar hon foten i golv, knäet viker sig och Elin far in i väggen mitt emot, då skrattade Ida och Tomi åt Elin, Elin skrattade också

Ja det är några av mina fail i veckan, sen var jag nära på att dö när jag halkade på en Ellostidning som hamnat på golvet häromdagen, shit borde ha läst mitt horoskop innan veckan känner jag...där stod det säkert att jag speciellt ska akta mig för Ellostidningar och icke-existerande-trappsteg

Nu blev det här apmycket! ska fortsätta lyssna på min GRYMGRYMMA SKIVA! leave the world behind yaaaa yeaaah


Här har ni en annorlunda kvällens-outfit bild, men ni ser ju iaf att jag har prickiga strumpisar, det tycker jag är fint! ikväll blir det rajtan hos Laurina (who else?) mmmmm kommer bli gott med vin RÖTT VIN

CIAO // Elin Kåå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: