2011-04-01 | 17:24:25

APRIL APRIL

Shitshit april redan? Vad hände, när? var? hur? Fattar ingenting, gick i praktiken sista dagen i skola igår och fattar som sagt ingenting, när tanken slog mig igår fick jag en enorm sentimental våg som gick genom kroppen, jag diggar min klass så jävla hårt!! jag diggar skolan så jävla hårt!! jag diggar tillochmed skollunchen!! jag menar, vem får köttbuffé med lamm och grisfilé med fem olika sorters såser att välja mellan, klyftpotatis och ugnsstekta grönsaker till skollunch?! Lite annat än lusse/handelsmaten, tänker jag på den tänker jag på LAX, seriöööst lax en gång i veckan i 3 år? Spenatlax, tacolax (med lite nachochips till blev det tydligen tacolax ME DONT LIKE), pestolax AND SO ON soppa va min favorit i handels, och det säger väl kanske allt...

Känns så himla konstigt bara att INTE vilja sluta skolan, det kan inte vara normalt! Iallafall så ska vi fira att vi har klarat av skolan och speciellt den här helvetsveckan! Så ikväll blir det att sitta i bubblorna på Mariebad med brudarna från klassen och dricka bubbel, bubbbel x 2 alltså och jag tror det kommer bli en helt ejvsåm kväll! Har lagat chokladmousse och den blev så jävla fiiiin, inte för att överdriva men FY FAN VA GOD DEN BLEV

Är en väldigt happy girl för tillfället, livet leker och människor är fina + att jag köpte ett bara 6ymama-skor idag så jag är lite extra lycklig men plånboken säger noooooo

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: