2011-04-29 | 13:07:44

MONEY CANT BUY YOU HAPPINESS BUT IT CAN BUY BEER WHICH IS A GOOD START

Och det är precis vad jag gjort det, köpt öl, eller inte direkt öl, men typ skumvin på burk och annat tjofaderittan, påsken tog hårt både på kropp och plånbok, det är egentligen inte så illa, man ska ju tänka på barnen i Afrika och sådär men vafan när man är är van med att ha cash så känns det som en spark i magen. Har för mig att jag skulle vara sparsam flicka men osynk på den. Nåväl pengar är inte allt här i livet, life is good anyway, kom just in efter att ha somnat i solen, i soooolen, fatta det! åh vad jag älskar tillvaron just nu

Sålde sjukt mycket Whisky igår också, och har fått sjukt mycket med beröm och haft sjukt kul, gud nu blev det mycket sjukt kände jag, det är ju egentligen inte fint att vara sjuk men om någonting är sjukt bra så då är ju sjukt nåt bra, dubbel-ord kan man kalla det, typ som dubbelmoral, ett ord som kan vara både bra och dåligt SOFT

Tror jag fått solsting, snackar ju en massa gojja nu, men iallafall så är jag hemma nu och valborgsplanerna är väldigt oklara, kanske det blir nyktert med korv och mjölk, fan alltså skulle inte sitta helt fel


Osynk på pengasitutionen
Synk på gladheten och solen

PUSS ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: