2011-04-10 | 00:32:33

RELAX, TAKE IT EASY

Faa-an min stressometer är i taket, eller mera panikmetarn
Far ju ombord på Birka på måndag
Känner mig så åt tjuttahejtti oförberedd så det inte är sant
Vilket dock inte förvånar varken mig eller någon annan
Planering är inte min starkaste sida
Är verkligen ombord en hel vecka
Fattar ingenting
Tur att en av de skönaste människorna jag träffat är med mig i det här
Janina - känn dig träffad
Det kommer bli gött

Varför kan jag inte bara vara jävligt duktig och planerande och ha koll på saker?
Iallafall en gång, nån gång!
Nej nu är jag bara sur o fättig
Fast egentligen en glad tös
Kan inte bestämma mig för vad jag är idag
Det är helt enkelt en sån dag
Lite confused och crazy
Har kört en massa bil och dansbandat mig
Vill köra mera massa bil och dansbanda mig
Det är fan terapi
Har varit på teater också
Det var hemskt trevligt
Jag kände mig kulturell
OVER AND OUT

2 Kommentarer
Ikki:

Kommer gå skitbra på praktiken, jag är fan lite avis, verkar jättespännande!



På tal om dansband: Du+jag+dansbandsveckan i Malung = Sant!

2011-04-10 | 00:58:14
URL: http://ikkita.blogg.se/
Anonym:

Fetgillar läget helt enkelt!! är på rosa moln och sådär YEAY

2011-04-10 | 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: