2011-04-05 | 23:12:45

GILLAR LÄGET

Är så jävla glad bara. Livet leker. Har så många fantastiska, härliga, ejvsåma, fina människor runtomkring mig så min själ tar enormt stora glädjeskutt. Var längesen jag kände sådan peace i kroppen. Det finns så mycket jag tycker om. Så många jag tycker om. Åh kärleeeeheek.


Sånthärnt gör mig också glad. Roliga saker. Var till Jonas Wiléns ateljé ikväll. Det var grymt. Jag tänker bli konstnär en vacker dag. Så att ni vet. Hihi. Tycker om punkter också.




PUSSELIPUSSPUSS

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

Wow de där såg jättefint ut :D

Klart du ska bli konstnär elin, I'm looking forward to it ;)

2011-04-06 | 22:51:35
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: