2011-02-10 | 16:39:36

NAJSBAJS

Hej du braiga Torsdag! Det är så spännande ibland hur man kan vara glad för bara lite, det behöver inte vara att man vunnit 5 miljoner på lotto eller hittat botemedel till alla sjukdomar i världen! Nej vetni fina/vackra/snygga/härliga vänner och en god natts sömn (jag lovar, det behöver jag) räcker hur långt som helst! Torsdagar har en tendens att vara tråkigare än Du är vad du äter - programmen men den här torsdagen DET HÄNDE NÅT softsoftsoft

Skolan gick fort och smärtfritt och sedan blev det towntowntown för att köpa presenter men vips som det är ringer Ida the L och vill kejfa så TJAAA det ville jag också så presenterna fick vänta! vi kommer på den briljanta idén att gå till Bettans Bod där vi träffar Janina! Så det hela slutar med att vi befinner oss ute i lemland på loppis - blev alltså varken kaffe eller presenter men jag gillar det såklart ändå SPONTANA GREJER DET ÄR MIN GREJ

nu blir det RML med Michhhhhh!

SEE YOU LATER ALLIGATORS

ps. jag har aldrig varken vunnit på lotto eller kommit på botemedel till alla världens sjukdomar, men lika glad för det är jag men gladast är nog räven ELLER NÅGI ds.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: