2011-02-14 | 13:04:57

POTAGE DU JOUR

Inatt kunde jag inte sova även fast jag räknade får, hjärnan fick för sig att gå på högvarv och då är John Blund long gone, satte mig upp, såg på friends åt chips och drack Grannas äppeljuice halva natten istället

Är en fruktansvärt sliten tjej på självaste alla hjärtans dag, vilket iochförsig absolut inte gör mig någonting, alla hjärtans dag måste ju vara en av de onödigaste dagarna på hela året, alla dar är väl hjärtans dag? Jag tycker om dom jag tycker om varje dag och det tror jag nog alla gör, menmen det kan ju vara fint att äta en hjärtbakelse och se på The Holiday och lipa lite men nejnej vetni franska prov imorgon sätter stopp för sånt, brukar ändå förstå en deeel när det är dags för att testa sina franskakunskaper men denna gång...feels pretty much like a frog without legs HOPPLÖST

Hela den här dagen är nog lite som grodor utan ben, får snart sittsår så mycket vi suttit vid datorn för att "titta på hotell", "ta reda på vad e-learning är" och "vad är virtuellt team för något?" YEAH OCH DET HAR JU GJORT OCKSÅ EEEH har 2 timmar kvar in school och det är sömnpillertimmar så det skriker om det + att det är krysstimmar så man kan ju undra vad i hela friden jag ens gör kvar här när jag egentligen bara vill hem och käka fett med tacos!


Här har ni Frans Petter von Knorring, han var en smart man, undrar vad han skulle tycka om alla hjärtans dag? Hmm...
(urvalet av bilder är inte världsstort på mitt skolkonto...)

ps. rubriken betyder DAGENS SOPPA ds.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: