2011-02-02 | 13:54:37

SKÄMSKUDDEN

Frågor på att Michael Björklund just plingade på dörren? Jag låg och sov så ni kan ju tänka er hur jag såg ut + hur mitt humör va

Håret stod åt alla håll, brandbilen hade tagit plats i mitt ansikte, hade ingen tissiliivi och kanske den fulaste outfiten ever och just det! humöret:

Michael: Hej ursäkta jag kanske kommer jätteolägligt nu...
Jag: Ja jag låg faktiskt och sov.

Förvånad över min korthet i tonen och hur virrig jag såg ut och hur fruktansvärt chockad jag blev av att det faktiskt stod en åländsk KÄNDIS framför mig gjorde att jag ville hoppa i mitt osynliga rymdskepp och fara därifrån så att jag kunde skämmas i fred ÅH

Haha det är så stört hur borta man är när man blir väckt - jag kommer knappt ihåg hur resten av MichaelElin mötet löpte men det slutade bättre än det började iallafall

1 Kommentarer
Lina Karlsson:

herregu va jag skrattade när jag fick höra detta. du är så jäkla grym min kära syster. o snygg också

2011-02-10 | 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: