2011-01-09 | 22:17:54

2011 - JAG ÄR REDO

Efter mina aggressioner på nyårsafton och magsjuka två dagar senare kände jag mest pest och pina, piss och skit och som grädden på skiten skulle min BFF Laurina ut på 3 och en halv månaders resa GREAT? NEJ så om jag alltså skulle beskriva dom första dagarna på året med en färg skulle det nog bli beige - var mest bitter och inåtvänd, men som en tröja som just blivit tvättad vände jag mig själv på rätt och blev rättvänd igen, mina vanliga färger är tillbaka, granna och fina! är redo för skola och nya friska tag! tittade just på sommarbilder och blev överhuvudtaget inte FMLig DET är ovanligt, är nöjd med snö, nöjd med livet, nöjd med att ha efterfestat mer det är lovet än hela mitt 19-åriga liv, är nöjd tjej helt enkelt! och fy sjuttsingens tunnor vad jag är glad för de ejvsåma vännerna man har, kom på det idag, I LOVE THEM ALL SO FUCKING MUCHOOOO

och med dom orden skall jag nu gå och chilla med morsääään
PUSSS PÅ ER

LÅT OSS GÖRA 2011 TILL DET GRYMMASTE ÅRET IN HISTORY

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: