2011-01-07 | 12:58:46

FREDAG

Inatt drömde jag (eller rättare sagt imorse?) att jag tappade två tänder, min ena framtand och en visdomstand (som jag inte har?) - enligt drömtydarna har detta någonting med pengar att göra, och inte för att jag vunnit 1,9 miljarder idag (än så länge!) men jag vann faktiskt 5 fucking € på pokermaskin häromdagen, då blev jag lycklig!

Tänk vad småsaker kan göra, lite spel på en pokermaskin and Elin goes happy
mitt FMLande som hållit på nu en vecka ungefär har nu gått över till en skönare känsla, det blir vad man gör det till och jag ska göra 2011 till det bästa året EVER

Känner att det kommer bli en bloggande dag, är SUGEN och har bara SÅÅ mycket att säga
Såå vi ses igen mina 5 läsare ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: