2011-01-13 | 20:49:50

RASTLÖS MEN ÄNDÅ INTE ALLS

Sitter och gör precis INGENTING, har fastnat med Karlssons klister i stolen eller nåt, det sprätter i benen men jag orkar ändå liksom inte göra något förutom att söka "när man har tråkigt" på Google
Då hittade jag det här:


Här kan man då trycka på de olika ikonerna för att få sig en fin förolämpning, jag har inte den blekaste varför, man jag avgudar den här hemsidans skapare lite, vem kommer på något sånthär? voinevoine

Nej vetni jag vill nog att alla som är ute på vift kommer hem NUNUNU
KOM HEEEEM

Beställde just från HM, nu ångrade jag mig, men det är så jag gör, impulsköper! Idag köpte jag en TV, det ångrar jag inte! den är fiddiiigt fiiiin

ADIOS

1 Kommentarer
lau:

aah my sweetiepie!! vad exalterad jag blir, en tv?!?! da kanske vi ser nat nar vi tittar pa film nasta gang?? he he kidding!! (eeeeller) jag ska ocksa kopa en tv nar jag kommer hem. hihi. jag hoppas du koper jager och upcider pa indigo for mig, hur ska indigo annars ga runt?? saknar dig, du ar fin. hors imorn!!!

2011-01-19 | 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: