2011-01-24 | 22:33:06

SÄNGKANT

Den som kom på det franska språket kan inte ha haft alla knivar i lådan eller alla tomtar på loftet iallafall, men tur är det ju att 50 på franska låter som "sängkant" DET kommer jag komma ihåg

Har haft en mycket kiva helg fylld med god mat, god dricka, vänner, skratt, spel, ridning och sömn
PRETTY FUCKING AWESOME I MUST SAY

Stressen som befunnit sig i min kropp nu ett tag har gått och lagt sig - iallafall idag, SÅ jävla skönt! Även om den stress jag burit på verkligen inte blivit botad som i att jag fått de grejer gjorda som jag stressat över men så jävla skönt bara att inte låtsas om den! CHILL WITH A PRILL


Elin i taxin "ni måste lova att påminna mig att ta kort sen för ikväll ska jag ta massor!"
Här har vi en bild av alla de fyra jag tog...på Jonne, mig och okänd snubbe
(De andra 3 bilderna va på Moas, Linns, Fredriks och Axels ryggar från di afterparti (som jag och Linn lämnade för lite pommes efter en halvtimme) 3 bilder på ryggar och en egopic? Bra fotograferat Elin JÄTTEBRA)

Har en det-här-kommer-bli-en-bra-vecka-känsla i kroppen, det är bra härligt det! hoppas den håller i sig ända tills den är slut helt enkelt

GODNATT

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: