2011-07-22 | 10:09:12

JAG LEVER




Ojojoj ser ut som det har varit lite öknen-torka här på dansbandloverns blogg och det är ju bara INTE okej! Men det är nu som det händer som mest (kanske då man borde skriva när man väl har nåt vettigt att skriva om) men på samma gång så har man minst tid att göra nåt att fånigt som att blogga när det är sommartider hejhej sommartider

Nåväl, sommarn far ju som vanligt iväg snabbare än Harry Potters kvast (skulle jag va riktigt cool nu skulle jag komma ihåg vad den hette MEEEN är man inte cool nog så är man inte, och visst kan jag ju alltid googla det men det känns ju liiiite överambitiöst, så då är jag ju ändå liiite cool som dissar den idén, alltså = lite cool but not THAT cool) shit va jag snackar pappagojja nu, till saken! Sommaren går skitfort och det känns som att jag jobbat sönder hela mig, är ledig tre dagar nu och det sitter så jäääääääääääääääääävla fint, ska på September och rocka ikväll! Hänga på Idas brygga! Och kanskekanske ta mig en stänkare HA   HA   HA
Ooooh har lite sommarångest men försöker skrynkla ihop den ångesten och kasta den i roskisen! Nej! I komposten! För där luktar det mest illa! Där ska den ångesten ligga och DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! På riktigt så luktar kompost verkligen as, märker det nu när det är FF här hos Karlssons, pojken och jag öppnade dörren häromdagen och slogs PANGPOFF av en jävla odör, TUSSEEEEEEEEE tänkte vi, men det va komposten!

Det här inlägget kommer inte leda nånstans känner jag, är helt hyper bara för att jag är ledig! U N D E R B A R T och äntligen är det tajmat med mina giiirrrlllzzz ledighet också, för en gångs skull L O V E L Y

PUSS OCH HEJ NU SKA JAG GÅ OCH DANSA NAKEN TILL PAOLO NUTINI (nej jag kommer inte vara naken egentligen men det lät ju mycket coolare, är inna på coola-stigen idag)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: