2011-07-31 | 16:15:43

WHAT THE FUCK

ÅÅÅÅ tror jag just genomlidit kanske tidernas tråkigaste arbetsdag N Å N S I N ÅÅÅÅ

Det bor en trötthet i min kropp just nu som jag inte känt på länge, Rock Off tar hårt på krafterna alltså, men attans vad roligt man har! Förutom när luften inne på Arken tar slut, det blir strömavbrott när man står två centimeter ifrån inträdes-Irene och spiller öl över hela sig och sin syster inne på en bajamaja (eller okej det var egentligen jävligt roligt nu såhär i efterhand)

Nåväääl har inte så mycket att komma med, händer en massa kul och sommarn är fortfarande LÅNG och igår fick jag åka raggarbil (eller glidarbil som Jimmy säger, för raggare - dom är inte alls lika kul), satt uppe på ryggstödet och drack öl, som en riktig RAGGARBRUTTA   ME LIKE


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: