2011-06-13 | 00:08:26

KAFFE

Att jag aldrig lär mig - drick aldrig kaffe efter klockan 7 på kvällen, annars blir det att räkna får tusen gånger om utan resultat när det är dags att sova

Sitter och googlar runt på massa saker, hittade en blogg, hon skrev jättefint men har ett jätteknasigt namn som jag nu inte kommer ihåg, sitter i soffan nu och funderar på livets stora gåtor, typ varför man gör samma misstag om och om igen fast man säger varje gång ALDRIG MER (exempel: RML-pass på träningsvärket, dricka kaffe efter kl 7, va bakisskakis på jobb) och hur känslor ibland far som Katapulten på Gröna Lund - uppochner! och så tänker jag lite på hur bra jag har det och hur ofta man klagar på livet i onödan (exempel: men ååå har ingen bensin i bilen, men ååå varför regnar det när jag vill ha sol?! men ååå vi har ju inget pålägg hemma osvosv) herregud vad man är wajnigtjej91 ibland, finns ju alltid nåt att klaga över även om tillvaron är helt perfa egentligen, det är rätt intressant det där, hur glad man än är så finns det nåt liiitet litet som inte är riiiktigt som man vill, så är det bara! Menmen känner att det är kafferuset som pratar nu, massa jox och trams, skall gå och krypa ner bredvid Jimster nu och räkna lite mer får

Life is good

PUSS

ps. det här inlägget skrevs alltså inatt och inte nu, men sen dog min dator så då fick det va, men nu märkte jag att det fanns kvar! Så tänk er att klockan är natt när ni läser helt enkelt PÖSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: