2011-06-25 | 18:15:50

VÅGORNA GUNGAR MIG

Midsommar va verkligen helt awesooooome, med lite Eckerö-styrdans till skulle den varit helt perfekt! Men den var nog faktiskt helt perfekt ändå I must say. Idag är en bra dag, har hängt med min hard working kille hela dagen, varit o käkat brunch på stugan osv, fedt med nice. Var på väg till Föglö men missuppfattade lite hela grejen, trodde vi skulle vara hemma till kvällen kalla mig OLOKALSINNIG, TIDSOPTIMIST, STADSFRASSE vad ni vill, vettefan vart mina hjärnceller tog vägen när jag tänkte den tanken liksom... Nåvä, ikväll är det väl meningen att det är dags att tääja lite igen. Är just nu väldigt skeptiskt men vi skall väl se vart kvällen för oss. Niskapizza blir det först iallafall NOMNOMNOM
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: