2011-03-06 | 21:54:34

BRUCHETTA

Idag har varit en bra söndag även om mitt mode har varit pretty sucky, vaknade helt klart på fel sida och kände nääej det här blir nog ingenting det, bäst o ligga och ruttna kvar några timmar - såg på friends 2h sen tog jag mig i nattpaitankragen och tänkte NU måste det bli andra bullar så med orden "dags att ta tag i sitt liv då" studsar jag upp ur sängen --> far till Julius på Söndagsfrukost/fika --> träningsverket för massa spring som nästan tog livet av mig --> stallet med VBS* Lina --> middag med Clemes/Wiklund (åter igen trevligt och gott) --> cruisat med Mattis den fina och ätit ton med Bruchetta och tjittjattat som vanligt

DET JAG VILL SÄGA ÄR ATT DET VARIT EN HIMLA FIN SÖNDAG TROTS HUMÖR I BOTTEN, DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL OCH JAG TÄNKER GÖRA DEN HÄR VECKAN TILL EN FIN VECKA TROTS MASSA SKOLJOX


Såhär kul är det att äta bruchetta JAJJAMÄN ni borde prova själva


*Världens Bästa Syster

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: