2011-03-15 | 21:23:39

EN BIT AV HIMLEN

Nu kanske ni tror att jag pratar om någonting stort och sensationellt men icke sa nicke det jag menar med en bit av himlen är La Stradas chokladmousse, herregud jag visste ju inte vart jag skulle ta vägen! "Det här är det godaste jag ätit i hela mitt liv!" var det enda som flög ur mig, högt och tydligt så att the boss of La Strada kom till bordet och ville höra mig säga det en gång till
FIDDIGT FINT

Allt skulle ju varit helt fantastiskt om det hade varit det enda man ätit...Men nej, tre-rätters måkar Elin i sig såklart, så jävla gott alltihopa så jag höll på ramla av stolen, dessvärre känner jag mig 10 kilo tyngre och mår som en uppstoppad björn
MEN DET VAR DET VÄRT

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: