2011-03-16 | 16:12:14

GNÄLLSPIK

Jesus gud i himlen vad förjävla trött och grinig jag ääääääääääääääääääääääär
helt plötsligt pangpoff så slog grinigheten mig i ansiktet

Kan komma på hundratusenelva saker som jag vill gnälla på men ska försöka låta bli MEEEEN JAG KAN INTE

Varför bestämde jag mig för att träna idag? Och varför bryr jag mig ens om ifall jag inte skulle träna idag? JO för jag läste i Femina DUM TIDNING en människa vars träningsmotto var "Har man sagt något ska man göra det" och då tänkte jag (när jag fortfarande va pigg och glad) VILKET BRA, ENKELT MOTTO och nu tänker jag alltså försöka hålla mig till planerna, vilket oftast går sisådär för fröken K

Just skulle jag vispa grädde, skålen var alldeles för liten så all grädde sprettade (?) runt hela huset ORKADE INTE BYTA SKÅL

Min rygg är pajj igen

Det är jättekallt ute fast solen skiner FALSK MARKNADSFÖRING FÖR NÄR MAN TITTAR UT SER DET JU JÄTTEVARMT UT

Har fått tre olika bilräkningar redan på typ en halv miljon PANK TJEJ

Ska till SWE på fredag och om ni läser ovanstående punkt ser läget inte så jävla bra ut OCH JA JAG KAN SKROTA I DET MEN JAG VILL OCH JAG GÖR SÅNT JAG VILL SÅDETSÅ

Nä fiii faaan nu ska jag hoppa i ärtan och lyssna på peppmusik och brumma till träningsverket, kanske med lite tur och skicklighet att en piggare gladare Elin kommer ut därifrån om 1 h

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: