2011-03-12 | 00:01:45

VISSA HAR DET, ANDRA INTE

Softsoft fredag I must say, nykter och duktig den ni
Har pluggat och druckit mjölk direkt ur tetran (måste nämnas eftersom jag kände mig lite gangster då), sagt "No skuddu no!" till mor min när vi tittade på Skavlan (snyggaste talk-show värden EVAAH) men hon skulle tydligen inte och jag förstod ingenting, han är ju en av de där 40+arna som faktiskt har DET (gud vad jag kommer få för att jag skriver det här, har redan blivit spöad tillräckligt av Emma och Laurina när jag sa att Anders Wiklöf hade DET...dont kill me) och ta t.ex. Seal, 40+ and still hot, det är ärren som gör det! Jag gillar ärr, det visar att man har varit med om någonting, jag har ett litet ärr på min tumme sen jag brände mig på en ugn och det är inte särskilt coolt det är mest bara klantigt

Nåväl nu blev jag alldeles för trött för att komma nånvart med det här, jag ville mest bara säga att det har varit en bra dag och att 40+are faktiskt kan ha DET

 IMORGON SKA JAG SÄLJA BÖCKER OCH FARA PÅ FINMIDDAG MED THE BIG FAMILY


Titta på honom! Vill man inte bara krama om honom som om han var en enda stor nallegosbjörn?


Seal och jag när han var här och firade min 18årsdag för ett år sedan ungefär, fick sååå fina armband i födelsedagspresent som ni kan se på armen OH YOU SHOULDNT HAVE

Nejnu, har ingen aning om hur det här blev att handla om fina 40+are, jag vet att min BFF Laurina också har en liten crush på Seal så det är inga konstigheter om ni trodde det! Och det där med Anders Wiklöf det var bara något som flög ur mig en vacker bakismorgon...

Det är bäst jag går och lägger mig innan jag börjar rabbla upp flera under kategorin HETA MÄN, nog för att jag inte vet så många fler...ELLÖÖÖR

GODNATT

1 Kommentarer
lauris igen:

varfor ar du sa rolig? ja tycker att det blir lite for mycket karlar at dig har i inlagget sa vi gor sahar, vi dumpar wiklof pa gullasen (dar han hor hemma) du tar skavlan o ja tar seal. seal <3 dregglar ps om du inte hajjade i forra kommentaren JA SAKNAR DIG!!!

2011-03-12 | 03:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: