2011-03-15 | 18:00:25

VÅRTECKEN = LÄDERJACKA


Håller fortfarande mig jävligt starkt till söndagens visdomsord att vänner är bra för magen. Slutade aptidigt idag och kände för mjukisbyxor och en lååång powernap men istället tog jag mig i kragen och for på loppisrunda med grymma klassbrudarna Janina & Johanna och efter både Bettans och Tjäna fynd begav det sig till Bagarstugan för fika! Hela tjofaderittan-dagen avslutades hemma hos mig med saft, kakor, chips och hårfärgning
DET ÄR VAD JAG KALLAR EN BRA DAG och ikväll blir det nåt så crazy som provsmak på La Stradas nya meny GRATIS ÄR GOTT

Tror jag har feber eller nåt dock, har skrivit klart en tenta som skall vara inne nästa vecka, hörde ni? NÄSTA VECKA? varför i hela fridens namn har jag skrivit den klart redan? Nåväl jävligt jävla skönt är det iallafall att jag dagen innan inlämningsdag kan ha ett liv istället för att sitta fast med Karlssons klister i datastolen för stresskrivning

PEACE MAN

1 Kommentarer
mattispattis i lingonskogen:

MEN HALLÅ SNYGG HÅRFÄRG!!!!! SEXY BITCH!!!!!

2011-03-15 | 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: