2011-03-20 | 18:30:36

ALLT OCH INGET

Håller på psykar ihop totalt just nu, är feting trött men ändå så jävla rastlös och jag hatar det, hur kan man ens va det?! Rastlös när man egentligen vill sova, fast ändå vill man inte sova, aaa hjälp mig
Gjorde just "cp-handen" till mamma och pappa också i brist på annat att göra och Lina och jag lekte just som på den gamla goda tiden, hon kittlade mig till döds "JAG SLUTAR INTE FÖRRÄN DU BLIR ARG" "MEN JAG ÄR JU ARG HIHIHHAHAHHOHOHO" Inombords var jag djävulen men det kittlades ju så! Är det något jag är svag för är det fan kittlingar FML

I fredags var jag i Tukholma med syster. Kan faktiskt med lite tur och tid lägga upp bilder på mina köp i ett annat trevligt onödigt inlägg. Det var hemskt trevligt, min syster är jättesnäll hon (förutom när hon torterar mig med kittlingar). Igår sålde jag böcker. Det gick fort och var trevligt förutom att vi hörde PANG när moped och bil krockade vid stadshusbacken-korsningen. Den korsningen borde inte få existera. Men grabben hade klarat sig utan skador. Slutet gott allting gott. Var på kalasmässa och försökte ta djupa bilder till mitt Alandica-projekt. Efter 5 misslyckade bilder på en jävla ljusstake förstod jag varken vad en ljusstake hade att göra med Alandica eller varför jag ens valde Alandica som projekt. 

Igår kväll märkte jag att jag hade glömt min telefon på jobb. Jag kände mig naken. Jag gick och hämtade telefonen. Käkade på La Strada. For ut långt ut i Sunds skogarna till Johanna, där Janina också befann sig. Awesome brudar. Pratade om allt som man kan prata om. Det är rätt intressant det där, hur lätt det är att prata med vissa och lite mindre lätt att prata med andra. Janina jag och Johanna har minst sagt lätt att prata. Sen bar det o till Godby. Jag tycker om att vara i Godby.

Idag har jag ätit glass i Godby. Solat i Godby. Varit till Germundö. Raggat till Niggah-musik i Godby. Har helt enkelt haft en fin dag i Godby. Sen for jag hem och blev trött. Jättetrött. Och nu är jag mest bara allmänt störd. Hade stora planer på uppsatsskrivande. Men orka torka det liksom. Mycket roligare att skriva långt blogginlägg om allt och inget. PUSS OCH HEJ


Urklipp från helgen

OBS. MÄRK VÄL ATT DET INTE STÅR NÅGONTING OM MORKIS ELLER BAKISFASONER = ELIN HAR VARIT NYKTER FLICKA JIHAAAAAAAAAA




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: