2011-05-12 | 18:40:57

I´M STILL IN LOVE WITH JUDAS BABY

Idag kom jag hem från den mest knäjsiga klassresan nånsin in my life, har varit med om saker som jag aldrig varit med om förut, både bra och mindre bra men mest bra såklart! Har skrattat så sexpacken snart börjar synas, haft skavsår att jag måste köpa nya skor, köpte två och fick dom ena för 30 kr när jag sa att dom va lite smutsiga HEJ JAG HAR NOG ÄRVT LITE AV MIN FARS SNÅLHET, varit liiiite full på Finlandsfärja och dansat till Blue Hawaii och Leende guldbruna ögon "Gör som tjejerna i mitten! Alltid kul när folk sjunger med" lite pinsamt men ack så kul att man äntligen får lite uppskattning för sina dansbandskunskaper HÖHÖ seeen har jag handlat lite, en gul bikini som ger mig ångest nu, gult liksom? vad hände där? Men jag tror nog jag gillar den!

Näääää nu måste jag gå och duscha! Har iallafall haft det superduperkivakiva och jag älskar min klass. I helgen ska jag dricka vin och heja på Eric Saade.............................................................................................SKOOJJJA


Här är spegelhallen på hotell Kämp i Helsinki - det va den enda bilden jag tog från alla hotell - tyckte det va coolt att Berlusconi hade varit där en gång - egentligen vet jag inte vem Berlusconi är men han är en viktig person iallafall, that I know! och det är ju coolt

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: