2011-09-27 | 19:04:51

FASTNAT PÅ DATASTOLEN NU IGEN

Har haft planer tjaaa i ungefär 3 veckor att jag skall städa ur min garderob, det var illa redan då men nu är det riktigt riktigt illa, allting ligger som små ihopskrumptna korvar ihoptrasslade i varandra och jag hittar ingenting (ifall ni undrat varför jag bär samma kläder flera dar i rad) Och så tänkte jag att idag den 27 september 2011 verkligen skulle bli min garderobstädar-dag och som dom flesta redan vet så är Elin Kåå mer lagd åt det spontana hållet så det har mest blivit kallabalik och fuckalallla av det hela. Så nu sitter jag och googlar "garderobsstädning" istället. Då gör jag ju iallafall nånting...

"städa ur garderoben med jämna mellanrum, så går det lättare för varje gång"

Ojmen tack! vilket bra tips!
...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: